Sunday, March 9, 2008

گذشته حال آینده

همیشه در تمام طول زندگی روزهای ابری برای من پر از شور و نشاط بود. یادم میاد زمانی که جوان تر بودم و در تهران زندگی می کردم عاشق روزهای ابری بودم. در واقع وقتی سقف آسمان توسط ابرهای تیره و قطور کوتاه می شد˛ احساس آرامشی عجیب می کردم.همیشه دوست داشتم عکس این روزها رو در ذهن خودم نگه دارم.به همین علت˛ قدم زدن ˛موسیقی کلاسیک ˛ ملاقات معشوقه درپائیزی ابری خاطرات دلچسب آن زمان ذهنم را ساخته اند. از دریچه ی اکنون ذهن خود که به این تصاویرمبهم نظر می کنم˛ گویی که تمامی آن تجارب را در رویائی ملاقات کرده ام
به هر حال اکنون روزهای ابری جای خود را به روزهای آفتابی داده اند˛ موزیک بلوز جای کلاسیک را گرفته˛ معشوقه نیز در آینده قدم برمیدارد. نمی دانم˛شاید در سالهای دور درباره ی همین لحظه که در حال نوشتن این چند سطرهستم ˛ بنویسم"همیشه در تمام طول زندگی....."...و

2 comments:

Anonymous said...

salam sahab jan
agha weblogeto didam! koli hal kardam bahash! az share in emtehaane rahat sham beshinam postato ghashang bekhunam!:D

tavalodet mobarak mojaddadan
moshtaghe didar

rafighe nimerah ;)

siamak said...

emrooz forsat kardam ye charkhi tooye bloget bezanam.hamaro khoondam. commentaye baghieya ro ham khoondam.daftare jalebie.nemidoonam chera bara hichkodum nemitoonam chizi begam.........